Alla inlägg den 28 oktober 2012

Av stina - 28 oktober 2012 15:23

Igår hade vi bullkalas.
Jag gjorde ju pizzabullar med två olika fyllningar.
Den ena fyllningen var med fetaost, soltorkade tomater, salami och basilika.
Den andra fyllningen var med bacon och färska champinjoner.
Till efterrätt hade lizette gjort saffransbullar med vitchoklad.mmm

imorse bakade jag leilas blåbärsbullar och så gjorde jag vanliga sockerbullar.
Bulldegen var inte som den jag brukar göra. (den på mjölpåsen)
Tyväre leila,din bulldeg är inte lika bra.
Så jag blev halvnöjd med hennes recept.


nu har jag börjat dricka latte med kanel på toppen. Mmmm så gott.
Jag är en riktig kaffeälskare så den lyxiga kaffemaskinen jag fick av jimmie är den bästa presenten jag har fått.


/stina

Av stina - 28 oktober 2012 00:30

STOPPA TIDEN!!!
Idag är min lillskrutt redan 4 månader. Älskade skrutt , vart tar tiden vägen?

Imorse tog vi en skön promenad.
Det var rikrigt fint väder.
Soligt och vindstilla. Mööös.
Bakade pizzabullar som jag tog med till lizette nu ikväll.
Vi spelade spel, lizzan erika ella och jessica.
Har haft en mycket bra lördag.

Glöm inte att ställa tillbaka klockan :-)

/stina

Ovido - Quiz & Flashcards