Alla inlägg den 17 oktober 2012

Av stina - 17 oktober 2012 20:08

Milyan är in love.
I mommos docka "rödluvan".
Han blev helt galen i den och ville pussa pussa pussa på den med öppen mun. Sååå söt.
Så pappa jimmie , nu får vi köpa en docka till han :-)

Jag har bara vart hemma idag.
Gick en sväng till affären med mille på magen och nu är vi hemma hos mamma.
Vi överraskade henne med att stå i dörren för imorgon åker ju hon i från oss.
Så vi var tvunga att åka hit och kramas med henne.
Buuuhhh vad vi kommer sakna henne:-(

/stina

Av stina - 17 oktober 2012 11:11

Efter min graviditet gick jag ner 8kg med detsamma.
Men sen stod det still bra länge men så småningom trappade vikten ner sakta och nu har jag gått ner sammanlagt 12kg.
Utan träning eller bantning.
Visst har jag dragit ner LITE på sockerintaget men det går att dra ner ännu mer på.
Det är ju så lätt att ta en kaka ifall man är hungrig och måste ha något på stört och jävligt lättare att ta en påse godis istället för en frukt.

Men jag tänker inte jäkta på för de kilona jag har kvar att gå ner är 4kg.
Då står jag på samma vikt som innan jag blev gravid och då är jag nöjd.

Men vad jag skulle vilja börja träna. Hård träna med en riktig PT och verkligen gå in för det.
Men först ska man väl gräva upp några miljoner och sen hitta motivationen.

Vart är den ?

Gravidbilden är tagen den 24 juni.
3 dagar innan plutt kom ut.
Där var jag stooooor men jag kände mig väldigt vacker som gravid.


/stina

Ovido - Quiz & Flashcards