Alla inlägg under augusti 2012

Av stina - 31 augusti 2012 20:30

Åå herre asså.
Jag passar då inte som en rödtott.
Ser ju sjukligt blek ut. Huuu.
Men luuuugn,imorgon blir jag brunett förhoppningsvis.
Jag hitta ju aldrig den där färgmoussen.
Jag fråga på åhlens,h&m,lindex och hos frissan.
Men det var ingen som visste vad det var för någon mousse.
Nähä okej,så jag gick och köpte en riktig knallorange/röd hårfärg och slängde i den förut.
Men det blev fläckigt fult och dant.
Imorgon slänger jag i en mellanbrun färg så det blir nog bra,till slut.

Ikväll myser jag och mille.
Trots min hemska hårfärg var jag bara tvungen att ha godis ifrån hemmakväll så på med mössan. Haha.

/stina


Av stina - 31 augusti 2012 19:47

Eftersom min telefon vägrar att skicka iväg bilder så får jag väl lägga ut kort på milyan i hans onepiece som han fick av moster ida.
Ida skämmer bort han:-)

Visst är han fiiin ?
Haha vilka miner han gör då,min fina sötunge.

/stina

Av stina - 31 augusti 2012 12:39

Vi lyckades somna om.
Till och med bebbo.
Men nu har bebbon konsert här hemma. Vilken stämma han har;-)
det första vi ser denna gång när vi tittar ut genom genom terrass dörren är en snigel som har slemmat ner hela dörren,typ. Fräsching.

/stina

Av stina - 31 augusti 2012 09:19

Om man bara ska vara hemma är det här regniga vädret okej.
Om man ska vara ute är det inte okej.

Vad ska man hitta på idag då?


/stina

Av stina - 30 augusti 2012 20:39

Idag väger lilleman 5860 g och är 59 ,5 cm lång. Allt är finfint med han och kurvan går bara uppåt.
Tummen upp

/stina

Av stina - 29 augusti 2012 19:48

Lill skrutt har haft så ont i magen idag.
Hans skrik värkte i mitt hjärta. Usch. Jag hatar när han har ont.
MEN ikväll fick han bajsa. JAAAA:-)
så nu verkar han nöjd.

Hans kompis damian har vart här idag.
Sen åkte vi till mary och åt gofika.
Nu myser vi och jag ligger och funderar på om jag orkar gå till maxi och tillbaka eller inte.

/stina

Av stina - 28 augusti 2012 23:42

De här dagarna har varit jätte bra men de har gått alldeles för fort.
I morgon bitti åker ida & crille hem igen och jag vill inte det.
Det känns som att jag kommer gråta i morgon när jag vinkar av de vid båten.
Idag har vi haft en heldag på stan.
Vi avslutade med ost&kex hemma hos oss, jag mamma robin milyan och ida.

Jag hoppas det inte dröjer lika länge tills vi ses nästa gång.
Heeeejråååå :-( snyft.

/stina

Av stina - 28 augusti 2012 09:57

Igår blev vår lilla son två månader:-)
Herre va tiden går.
Och igår kom en liten selma till världen.
Min lillebrors halvbror glenna fick sitt första barn.
Vilken lycka:-)
En sjukt rolig grej.
Glenn och hans barndomskompis johan är lika gamla( de skiljer 3 dagar mellan dom)
de har hängt ihop hela livet.
De flyttade till gbg samtidigt, skaffade tjej samtidigt och fick barn samtidigt, johan fick i lördags och glenn igår.
Varsinn tjej fick de, selma och stella. Ni hör väl?
Dom blir också bäst polers for life :-)

Igår käkade vi här hemma, mamma,dan,robin,ida & crille jag jimmie och mille.
Robin var hos oss hela dan igår. Han har fått hjärnskakning så storasyster tog hand om han:-)

Idag är de sista dan ida&crille är här
:-(
vi får hitta på nått mysigt och roligt.

Ska försöka ta lite kort idag. Hade inget batteri igår så därför inga kort.

/stina

Ovido - Quiz & Flashcards