Alla inlägg under september 2012

Av stina - 30 september 2012 18:57

Fisksoppa med nybakat bröd och äppelpaj med glass/grädde hos mamma och Dan i stugan.
Och det smakade ljuvligt.

Nu försöker jag natta en övertrött men busig bebbo.
Inte alltid så lätt :-)

/stina

Av stina - 29 september 2012 22:43

Idag har lilla familjen vart med josefine david och damian på klintemarknad.
Vi käkade kroppkakor.
Köpte brända mandlar, remmar, kokosbollar och strumpor.
Har haft en riktig mysdag.

Nu äre nattinatti.

/stina

Av stina - 27 september 2012 17:59

idag är milyan 3 månader.
hurra för lille skrutt:-)
hans farmor var förbi med presenter och en prinstårta:-)


/stina

Av stina - 25 september 2012 22:58

"han ska inte få sova i vår säng utan han ska lära sig redan från början att han ska sova i sin säng " bla bla bla.
aaa men tjena,va.
det blev inte riktigt så.
men än kan han ju lära sig att han iaf får somna i sin säng och sen komma till oss.
och om det blir om 12 år gör väl inget.
det är ju så himla mysigt att ha han bredvid sig.
man får ju passa på för de säger ju att tiden går fort,för fort.

nattinatti


/stina

Av stina - 25 september 2012 18:58

han har konstant händerna i munnen och han dregglar.
säg inte att de är tänder på g. REDAN?

/stina

Av stina - 24 september 2012 22:29

ikväll har jag och jimmie vart på bio. hamilton2-men inte om det gäller din dotter.
mamma ville bjuda oss men mest av allt va barnvakt åt mille och allt har gått super bra:-)

tack bästa mamma.

/stina

Av stina - 23 september 2012 18:27

skaplig energi jag har idag:-)
och eftersom färgen tog slut så var ju jag tvungen att göra nånting här hemma så jag ställde mig vid bagarbänken och bakade bullar.
och hörrni, de blev perfekta:-)

/stina

Av stina - 23 september 2012 14:55

vi målar idag också.
men nu tog färgen slut och vi har bara en halv vägg kvar. typiskt.

mille sitter med och kontrollerar så vi gör rätt.
haha glada lilla skruttunge :-)

/stina

Ovido - Quiz & Flashcards