Direktlänk till inlägg 9 maj 2013

Mammig ? Skapligt va !

Av stina - 9 maj 2013 23:40

Milyan är som ett plåster på mig och han blir vansinnig om han inte får sitta fastklistrad på mig hela tiden.
Och petig med maten har han blivit också !!
Vad hände ? Han som åt allt förut. Men nu äter han bara viss mat.
Gröt går knappt alls längre och eftersom han inte dricker välling så blir han ju utan nånting på kvällen.
Men jag tog på lite mango / banan puré ikväll och han fick ner några skedar iaf.
Han dricker ur dåligt också fast det har han alltid gjort.
Men så konstig att han från början gillat allt men så nu blivit så petig.
Och vet ni vad han gör med smörgåsen ?
Han plockar av det godaste först.
Först Osten och sen slickar han av smöret. Hehe.
Men det är bra, då får han i sig lite fett iaf.

Imorgon (på min enda lediga dag denna vecka) åker vi till Fårö där mamma ,moster och kusin Ella är.
Ska bli så kul att träffa dom.
Vi åker ut rätt tidigt och stannar så länge vi känner för det.
Kommer bli en mysig dag om bara solen håller sig framme.

Men nu ska vi sova och drömma sött.
Hoppas ni också får det.

/Stina

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av stina - 19 maj 2013 20:33

Tänkte byta till mobilblogg. Men jag kommer ha kvar den här bloggen ifall jag ångrar mig :-) http://www.mobilblogg.nu/Stinamilyan. Hoppas ni kommer följa mig där och att ni kommenterar lite bättre ;-) /Stina ...

Av stina - 17 maj 2013 20:23

Vi har käkat första glassen på hamnen med Robin ikväll , passade ju utmärkt i denna hetta!! Sen gick vi till isola Bella och beställde med en pizza som vi precis fått i oss. matkoma !!! Nu är jag ledig både lördag och söndag och vad jag kommer ...

Av stina - 17 maj 2013 11:11

Igår fick jag hålla och mysa med en underbar liten mio. Jag fick tårar i ögonen när han låg i min famn och när jag hör hur jobbigt han har med andningen och hostan. Han är en riktig kämpe den där lille guldklimpen. Jag önskar han blir frisk s...

Av stina - 16 maj 2013 11:39

Nu har jag egentligen tid till att göra vad jag vill men jag väljer att bara slappa, här hemma. Grabbarna är iväg och jag börjar jobba klockan ett. Bläää känner jag för det. Har ingen lust alls till att knega idag. Är aldrig hemma känns det som ...

Av stina - 16 maj 2013 09:28

Jag beställde snygga billiga skal till telefonen som jag fick hem häromdan. Det bruna är en plånbok. Skit snyggt. Men jag beställde fel färg på korset. Skulle ju haft silver så det matchar min telefon men det gör inget. Guld var faktiskt fina...

Ovido - Quiz & Flashcards