Alla inlägg under juli 2012

Av stina - 30 juli 2012 16:45

Haha jag och mina snea solbrillor. Jag har fyra brillor som jag använder. 3 av 4 är snea. Haha och jag använder de ändå.
Se hääär :-)

/stina

Av stina - 30 juli 2012 16:27

Nyss hemkommen från stan me mamma /mommo. Himla skönt att ha med henne på stan när jag har me milyan. Ingen stress.
lite shopping till mej har de blivit och en fika/lunch på h10 och en espresso och dö god chokladtårta i mammas kompis mysiga trädgård.
En bra dag helt enkelt.

/stina

Av stina - 28 juli 2012 09:34

Natten till igår började min mage bubbla och låta som en jordbävning.
In på toa. Sen låg jag hela dagen igår tack gode gud att jag inte hade någon mer kräkning utan bara feber.
Mamma kom hit och tog han om milyan. Hon är bara så bäst.
Ingen hit att ta hand om en bebis när man är sjuk.
Men igår kväll när milyan låg i sin vagn så har han spytt där i,värsta pölen.
Han åkte i badet direkt och sen tog jag tempen på han. Den låg på 37,4 och jag har hört att den inte får ligga över 37. Ringer till sjukrådgivningen som tycker att vi ska åka in ifall han får en till kräkning men de har vart lugnt.
Han har bara så ont i magen. Stackars bebis :-(
Man känner sig så hjälplös och guud va ont det gör i mammahjärtat.
Idag mår jag bra. Är så matt bara.
Måste tvätta och j ska på fest för sin kompis. Kul för han men mindre kul för mej som måste vara själv med milyan när jag har en massa att göra. Kanske åker ut till mammas stuga. Vi får se.

/stina

Av stina - 27 juli 2012 19:30

Grattis älskade unge. För en månad sen kom du till världen och gud vad jag älskar dej finaste mille.
Fast jag blir irriterad och frustrerad av ditt skrik och av sömnlösa nätter så älskar jag dej så otroligt mycke.


Jimmie o milyan mina allt.


/stina

Av stina - 26 juli 2012 14:18

En greksallad med vattenmelon?
Ja tack.
Jag fick inte sitta och njuta i solen så länge. Har en son som vill ha närhet och han går före solen såklart.

Sen blir de nog en pw om de inte är för varmt. Morsan måste fan ut och ra på sig och de är nuuu.

/stina

Av stina - 26 juli 2012 12:04

Lillkillen har de gött och mamman me . Sitter i en brassestol på alltanen och lillen sitter i babysittern i skuggan. Han ska ju också få vara med såklart:-)

Hörrni. Solen och sommaren är tillbaka. Wonderfult . Nu ska vi ta vara på de här dagarna.
Måste bli bruuun.
/stina

Av stina - 23 juli 2012 21:57

Ja,de här är pigge. Han har hängt i vår trädgård i flera dagar nu. Förut fräste han åt mej och jag blev lite rädd faktiskt. Haha. Jag veeet,vilken hare va?som blir rädd för en liten igelkott!!
I helgen när vi var i mammas stuga så låg jag och ammade milyan mitt i natten och grabbarna satte ute och myste framför elden då får jag syn på en äcklig fladermus som hänger i gardinstången.en FLADDERMUS lixom. Jag var så rädd för jag trodde tt den skulle attackera oss så jag grät och ropade de högsta jag kunde efter jimmie men han hörde inte. Efter ett tag kom han in för han skulle se om vi var vakna.
Och jag grät och skrek "ta bort den" haha.till slut flög den ut.
Usch va äcklig. Jag såg framför mej hur den kom och attackerade milyan. så harig är jag :-)

/stina

Av stina - 23 juli 2012 18:00

Idag har vi haft söta lilla Meiah och hennes mamma emma på besök.
Milyan fick en fin tröja och ett par byxor. Perfekt.
efter de gick kom mathilda och har underhållt oss. Nu ligger jag och kollar på en vaken underbart fin son.

/stina

Ovido - Quiz & Flashcards