Alla inlägg under juli 2012

Av stina - 21 juli 2012 12:45

Grabbarna tog en båttur. Jag och bebis är ute och går. Härligt men vart fan ät solen? Det här är ingen sommar. Det är höst:-(

/stina

Av stina - 20 juli 2012 23:35

Vi har grillat och ätit,myst och njutit av livet.
Jag älskar att vara på landet. Jag älskar att vara mamma och jag älskar att jag har det så himla bra.

/stina

Av stina - 20 juli 2012 23:34

Vi har grillat och ätit,myst och njutit av livet.
Jag älskar att vara på landet. Jag älskar att vara mamma och jag älskar att jag har det så himla bra.

/stina

Av stina - 19 juli 2012 17:01

Idag har vi varit på bvc och mätt och vägt milyan som nu väger 4100g och är 55cm lång!!! Va fort han växer. För sju dagar sen vägde han 3630g lixom. Men de är bara bra för då vet man ju att han får i sig de han ska.

/stina

Av stina - 18 juli 2012 22:55

         



Idag har vår älskling varit med på bebissidan i gotlandstidningen och de här bilderna finns ute på helagotland.

tänk att den här lille killen är vår   kärlek


/stina

Ovido - Quiz & Flashcards