Alla inlägg under juni 2012

Av stina - 29 juni 2012 15:15

   


Idag har Milyan badat första gången och idag åker vi äntligen hem. Milyan gick igenom "besiktningen" så äntligen får vi komma hem.

Jimmie fick inte bo kvar här i natt pga platsbrist så vi fick dela rum med en annan mamma och hennes bebis så nu vill jag hem till vårt.


/stina


Av stina - 28 juni 2012 17:15

 


Än så länge sköter han sig. Han äter, bajsar och sover. Ja, som typ alla andra bebisar.
Vi har fått besök idag av tantorna Lizette och Erika. Natta med familj.

Jimmies moster och kusin och av Milyans morbror. Robin 
Men nu ärjag helt slut så jag tackar nej till fler besök.

Gud va lycklig jag är men fortfarande chockad.
Jag är lixom mamma till den här fina killen. Helt sjukt.

/stina

Av stina - 27 juni 2012 21:30

Idag kl 13.05 kom han. En liten grabb på 3415g och 50 cm lång som ska heta Milyan.
Allt har gått bra. Det blev lite kämpigt för både han och mig så han togs ut med sugklocka.

Men vi mår jätte bra.
 


En väldigt stolt och rörd pappa


   


En kopia av pappa Jimmie   



/stina

Av stina - 24 juni 2012 19:30

 


shit. nu är jag STOOOOR   


/stina

Av stina - 22 juni 2012 15:45

           




Midsommarafton firas i lugn och ro hemma hos Jimmies syster Anna.
Vi äter grillat och jag har gjort en helt ljuvlig marängtårta med jordgubbar. Farligt gott.
Känns lite tråkigt att inte vara på landet nu i midsommar men ifall bebbo vill ut så vill jag vara i stan, nära bb.


Hoppas ni har en trevlig midsommar, mina vänner.

/stina

Av stina - 19 juni 2012 21:32


Fina mamma. 
Hon gillar inte det här kortet för att hon har flottigt hår.
Men jag gillar henne ändå, utan och med flottigt hår. Älskade bästa mamma   
   
Idag har jag varit med min älskade mamms.
Vi har ätit glass på glassbaren. As mumsigt. Det var faktiskt min första glass där för i år.
Och fler glassar lär det bli.

Åkte förbi affären och köpte gubbar med grädde som jag har gluffsat i mig. Dööö gott.

I morgonbitti ska vi till Bm igen och mäta magen. Hoppas, hoppas att tillväxtkurvan börjar gå uppåt.
Önska oss lycka till   


/stina

Av stina - 17 juni 2012 20:45

     
Idag firades Alexander som fyller 1 år på Onsdag (20/6) han var beräknad till den 29/6 förra året. Men kom 9 dagar för tidigt.

En dag efter vår lille skrutt är beräknad  
Tänk när vår har sitt 1 års kalas. åååååh    

Men först kan han få komma uuuut. Hans säng är ju bäddad och klar. Den lär ju bli dammig innan han kommer ut.
Bb väskan är också klar med både bebbos, mammas och pappas kläder. Så snälla lille skrutt kom nu.

 




/stina

Av stina - 16 juni 2012 05:15



Det blev en tidig morgon för mig. Har legat vaken i några timmar utan att kunna slappna av och somna om.
Så nu rullar Stickan på rulle för de visar bara skit på tv:n nu på morgonkvisten.
Har ni sett den nya filmen om Stig-Helmer? Han är ju rätt rolig den där stollen. 

Idag har mamma skolavslutning och hon och hennes arbetskompisar ska uppträda till Loreen.
Jag är sugen att åka ner till Almedalen och se det, men jag tror jag är
väldigt trött så får hoppa över det och kolla på inspelningen ist.
Ska försöka hitta en present till Alexander som ska ha 1 års kalas på Söndag. 
Det blir nog en riktig trist regnig Lördag.

/stina 

 
Ovido - Quiz & Flashcards