Alla inlägg den 13 maj 2013

Av stina - 13 maj 2013 22:16

Idag har jag haft en ledig dag och jag behövde den.
Jag behövde få ta det lite lugnt och inte göra så mycket mer än att vara med min härliga son.

Mamma var förbi med en flytväst till Mille.
Nu kan han va med och åka båt när vi är ute i stugan,mysigt :-)
Sen berättade hon en tråkig sak.
I morgon åker vi med hunden nellie till veterinären och hon lär få en insomnings spruta för hon är riktigt dålig. Stackars lille hund.
Jobbigt är det men det är det bästa man kan göra för henne.

Vi blev bjudna på mat ikväll hemma hos familjen Velinge. Mums och mys.
Härliga barn de har.
Glömde dock ta kort på de där gulleungarna. Men jag bjuder på en annan bild.

Men nu är det dags för mig att inta sängen. Hejs svejs !

/Stina

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards