Alla inlägg den 3 maj 2013

Av stina - 3 maj 2013 22:58

Jag har blivit genomförkyld och Mille har fått feber. Jävla basilusker.
Och jag som är tre ledig.
Är lite bitter faktiskt.
Hade så mycket planer som gick i kras.


Men idag vägrade jag sitta inne när det var så fantastiskt fint väder så jag och Mille drog bort till Fanny och familjen som vi inte träffat på länge.

Jag , Mille, Fanny och Ebbe tog en skön långpromenad medans Adam och Majken sov middag.
Vi stannade till på stora torget och tog en glass.
Underbart väder. Sol och värme.
Sånt gillar vi.

Ikväll har Jimmie gjort jätte god mat.
Bakad potatis.
Har precis fått en Mille att somna. Ovanligt sent idag men han har sovit mycket idag och det är bra.
Vila och vatten är den bästa medicinen.

Hoppas hoppas hoppas jag vaknar upp lite piggare imorron.

/Stina

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards