Alla inlägg den 17 maj 2013

Av stina - 17 maj 2013 20:23

Vi har käkat första glassen på hamnen med Robin ikväll , passade ju utmärkt i denna hetta!!
Sen gick vi till isola Bella och beställde med en pizza som vi precis fått i oss.
matkoma !!!

Nu är jag ledig både lördag och söndag och vad jag kommer ha det bra.
Har hört att det kommer bli riktigt varmt hela helgen så det kan ju inte bli bättre.

/Stina


Av stina - 17 maj 2013 11:11


Igår fick jag hålla och mysa med en underbar liten mio.
Jag fick tårar i ögonen när han låg i min famn och när jag hör hur jobbigt han har med andningen och hostan.

Han är en riktig kämpe den där lille guldklimpen.
Jag önskar han blir frisk snart för att se en sån liten ha det så jobbigt gör riktigt ont.

Jag tänker på er varje sekund Hanna ?

/Stina


Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards