Alla inlägg den 4 maj 2013

Av stina - 4 maj 2013 19:28

Jag tog med mig mitt glas vin som jag smuttat på i flera timmar och tappade upp ett bad.
Och här ligger jag och njuter.


/Stina

Av stina - 4 maj 2013 13:24

Nu har jag också gått och fått feber.
Mille hade 40,4 i morse.
Jag vet att det Inte är någon fara för de att ha feber men han lider av det. Han kräks fast han inte har något i magen för han får Inge i sig någon mat.
Han dricker sisådär.
Är helt matt och ledsen.
Och det är bara jag som gäller när han är så här. Vara i famnen är det som funkar.
Såg nu att två tänder är på gång.
Igår när jag kollade var det bara svullet. Men nu ser jag två vita komma ut snart bredvid framtänderna uppe.
Så febern beror nog på dom men jag känner mig inte alls pigg.

Tycker det är så tråkigt.
Vädret är super fint.
Mille skulle följa med mamma och dan till stugan och sova där.
Jag skulle träffa några tjejer och ha en toppen kväll.
Hanna och hennes kids är här så de vill jag träffa.
Men inget som jag planerat kan jag göra så jag blir jätte sur.
Hade sett fram mot den här helgen.
Men då ska man gå och bli sjuk.
Blir fan lite smått Depp.
Jävla basilusker.

Hej då.

/Stina

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards