Alla inlägg den 6 maj 2013

Av stina - 6 maj 2013 10:22

De kom aldrig med i inlägget för det är sån dålig teckning där ute i stugan.

Vi var en sväng på akuten igår.
( i 4 timmar !!!)
Mille var inte som han brukade. Han var orkeslös och väldigt grinig hela dagen. Ingenting fick han att blir nöjd.
Jag fick knappt i han någon vätska så jag ringde till sjukvårdsupplysningen och sköterskan där skrämde upp mig rejält.
Hon fick mig att börja gråta.
För jag berättade att han har haft feber och har haft svårt att få i sig vätska och att han hade en diarré.
Hon sa såna grejer som att det var livshotande och att han kunde kollapsa när som.
Jag började gråta och sa att jag var orolig.
Då sa hon att det borde jag vara.
Så om inte jag fick i han mer vätska så var jag tvungen att åka in.
Jag försökte få i han men han slog bara bort flaskan.
Så vi åkte in, men det var helt i onödan. Han var inte alls uttorkad.
I fyra timmar satt vi där , helt bedrövligt !!!

Idag är han fortfarande gnällig men han dricker, så det är bra.
Han vill inte ha någon frukost men det viktigaste är drycken.
Men det verkar som att det är tänderna som besvärar han.

Den här sköterskan ville att jag skulle ringa upp och berätta hur allt gått men det sket jag i.
Hon gjorde mig skit orolig helt i onödan känns det som.
Men ändå skönt att de kollade upp han.

/Stina

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards