Alla inlägg under september 2012

Av stina - 22 september 2012 18:41

måla måla måla :-)

idag har vi shoppat hela dagen lång.
vi kom hem med tio kassar med massa mat och sånt till hemmet.
gött när kylen är fylld:-)
och så sprang jag in på åhlens och bytte milyans kläder. blev så glad att de fanns en storlek större:-)

trevlig lördag allesammens.

/stina

Av stina - 22 september 2012 10:06

igår var milles fammo förbi och hade med sig en stor kasse med jätte fina kläder till den bortskämda lilla ungen
:-)
snälla fammo :-)
4 bodysar
2 pyjamaser
1 tröja
3 byxor
1 munkjacka

men idag ska jag byta två av byxorna och den skiiiit snygga munkjackan till större storlekar.
hoppas det finns bara för jag gilla ju det jätte mycke.
vi får se. vi får se.

på kvällen blev vi bjudna på tacos, mums.
kom hem sent, så alla tre somnade på soffan. tur att den är stor :-)

/stina

Av stina - 21 september 2012 08:52

igår hängde vi med den här solstrålen,fanny och senare marie.
vi var på klapp och klang på visborgskyrkan.
jätte mys och mille var cool lugn.
såå skönt.
vi kommer gå dit fler gånger.
efter sång så köpte vi med lite frukost och gick hem till fanny.

kvällen avslutades med vin, mysiga tv-program och chippa med mysiga tant lizzan och fina gravida sophie.

jag har sållat ut genom åren
(haha gammaaaal) och har bara sanna fina vänner kvar.
falskhet och tjaffs tar för mycket av en och det orkar jag inte med.
hellre att man har få äkta vänner än många oäkta vänner.
när man har det jobbigt i livet så ska de äkta vännerna finnas och jag finns för dej min vän. tveka aldrig att ringa.

/stina

Av stina - 19 september 2012 22:00

jag fick ett ryck och skulle bestämt göra en hemmagjord ansiktsmask gjord på havregryn honung och citron.
jag blev väldigt len ren och mjuk i fejset.
men vilket kladd!!
och mojjset var ju överallt i hela handfatet.
nä hörrni, jag får nog köpa hem ett gäng färdiga ansiktsmasker istället.
mycket mindre kladd

ikväll såg jag på nybyggarna och det är nog ett program som jag kommer följa.
jag tycker sånt är intressant och blir så glad att det finns gott folk som vill hjälpa andra som har det svårt.

nu sitter jag bredvid en sån söt sovande bebis.

/stina

Av stina - 18 september 2012 19:06

mille är i stort behov av bodysar då han växer så himla fort.
så idag fick han lite nytt till garderoben.
jag gick först och drog i bodysar för 100 spänn styck.
det är ganska dyrt nu när de växer så fort och skiter ner sig så skiten ibland inte går bort i tvätten.
så då får man slänga och det är ju onödigt.
så idag tänkte jag innan jag handlade ;-)
3 bodysar och 2 par strumpor för 200 spänn. billigt ju:-)


/stina

Av stina - 16 september 2012 18:43

idag har vi varit på sötaste tjelvars 1 års kalas. (han fyller i morgon)
herregud vad ett år har gått fort.

/stina

Av stina - 16 september 2012 18:38

igår bakade jag cupcakes men dom blev ju så himla fula.
blev bjuden på erikas cupcakes idag och de var ju bara sååå mycke finare och godare än mina såkallade cupcakes :-)

nä, att baka är inte min grej.
matlagning är nog mera min grej.

/stina

Av stina - 15 september 2012 20:43

eftersom min telefon strejkar med att skicka bilder så är de ju himla tur att jag har bloggen. eller hur:-)

ärligt så gillar jag inte ljusblått men den här bodyn är ju sååå fin på milyan. tack snälla bästa tant gunnis :-)

/stina

Ovido - Quiz & Flashcards