Alla inlägg den 4 september 2012

Av stina - 4 september 2012 16:58

Idag har jag och mille hälsat på mitt jobb.
Det var många favoriter som jobbade,sån tur vi hade :-)
och de blev ju så förtjusta i mille:-)
Milyan skötte sig mycke bra. Han gnällde lite men de får man göra när man är en bebis.
Annars var han väldigt glad. Han fick ju all uppmärksamhet :-)

Nu blir de käk och sen måste jag åka och posta ett par skor.
Jag beställde lite kläder till milyan på ellos rea.
En munktröja 79,90 en tischa och en tröja 69,90 för båda och ett par beige chinos för 99:-. Skapligt billigt ju?
När jag ändå beställde till han så hittade jag ett par boots för 299:- och jag behöver verkligen ett par höstskor och tyckte de såg snygga ut. Men de var dom inte. De var inte alls som jag tänkt mej. Trist.
Så dom måste jag skicka tillbaka nu.

/stina

Av stina - 4 september 2012 11:03

Nappen är ju såklart viktigast för mille. Eller för oss också (ljuddämparen;-))
Så en napp ska alltid finnas nära ifall han sätter igång och vrålar :-)
Han har testat sin tumme men den är alldeles för liten, så då har han tryckt in hela handen men den smakar tydligen inte så gott.
När han sover har han gärna sin snutte TIGRIS vid kinden.
Den är ju så mjuk och len.

Jimmie hade napp när han var liten.
Jag hade ingenting.
När mille blir för stor för nappen så ska vi åka till katterna på skansen och lämna ifrån oss alla napparna för det gjorde pappa när han var liten:-)

Så vad hade vi gjort utan nappen?
Blitt tokiga :-)

/stina

Ovido - Quiz & Flashcards