Alla inlägg den 11 oktober 2012

Av stina - 11 oktober 2012 14:30

Idag har vi varit med fanny och hennes goa barn majken och ebbe på klapp och klang och även denna gång stortrivdes mille bland barn och musik. Så vi ska försöka gå varje torsdag.
Men nu är vi hemma efter en lång sväng på stan och herr ÅGREN är på besök. Usch vad det är jobbigt.
Jag har handlat jätte snygga kläder till milyan som jag verkligen inte har ångest för att jag köpte utan det är de kläderna som jag handlade till mig själv.
En kofta, en blus och en tröja.
Koftan älskar jag, var tvungen att ha den fast den inte fanns i min storlek. Blusen är jätte fin , jag brukar inte gilla blusar eller skjortor så där men den här gilla jag och allt ihop kosta ju inte alls så mycket men ändå frågar jag mig själv, Behöver jag detta?
Jag vill ha så mycke annat eller jag behöver så mycket annat...
Mene nu skiter jag fan i att tänka så.
Nu tänker vi på något annat.. Hmm

Sen när det finns ork ska jag städa av lite här hemma och när det finns tid så ska jag lägga ansiktsmask och färga bryn och fransar.

Nu är det matdax för bebbo.

/stina

Ovido - Quiz & Flashcards