Alla inlägg den 24 oktober 2012

Av stina - 24 oktober 2012 18:29

Så mycket fint mille har fått av alla mina goa arbetskamrater.
Kläder, barnservis, halsband och en nalle.
Det var kul att träffa alla igen <3

/stina

Av stina - 24 oktober 2012 12:13

Jag känner mig inte helt frisk.
Mår illa och är matt men känns ändå inte febrig...
Och jag har lovat att hälsa på mitt jobb idag så vi måste dit en stund och dricka kaffi .

Vi får hoppas det här rosa badet gör mig piggare.

/stina

Av stina - 24 oktober 2012 09:48

Aa den där MR M, han kan väcka en tidigt på morgonen han.
En pratglad kille vaknar man till, kl 05.00
Tur att han är så söt :-)

Igår fick mille denna här superfina hemstickade mössan av hans tant lizzan. Jag älskar den :-)
han ser ju skit rolig ut. Haha.
Goa unge. Vill äta upp han.

Idag ska vi hälsa på mina goa arbetskamrater.
Saknar de faktiskt :-)

/stina

Ovido - Quiz & Flashcards