Alla inlägg den 19 oktober 2012

Av stina - 19 oktober 2012 20:56

Det blev ingen sång på bibblan idag.
Lilleman snorar och hostar.

Men vi träffade morbror robin en stund, ingen lång stund.
Han följde med till affären sen släppte jag av han.

När jag åkte hem så blev jag jävligt trött på min värk i benen som jag nu haft i några månader.
Så jag slog en pling till sjukrådgivningen och fick en tid på vårdcentralen en timme efter.
Mina symtom : molande värk som börjar i fötter och går uppåt till över knäet. En jävla störande värk som kommer och går.
Jag har blivit jävligt stressad nu igen, jag har fått blåmärken på låret bara så där. Då tänker jag : blodpropp!
Men den läkaren jag kom till konstaterade att det absolut inte var en blodpropp.
Hon trodde det berodde på att jag vart gravid och har haft mycket att bära på....
Ehh okej ???men visst hokn är läkare och ska kunna sin sak.
Fast jag betalar inte 250 spänn för ingenting.
Men jag är ju himla glad att det inte var en propp men vad kan det va då?

Ikväll har jag bakat pizza och nu ska jag se filmen the vow. fredagsmyyyys:-)

/Stina

Ovido - Quiz & Flashcards