Alla inlägg den 9 oktober 2012

Av stina - 9 oktober 2012 22:49

Äntligen hittade jag ett par skor för nu åker conversen in i garderoben.
Jag tycker inte om att leta efter höst/vinterskor för jag hittar aldrig ett par som jag verkligen gillar och vill ha.
Jag hittade ett par jätte snygga boots på nätet men ville kolla om de fanns i butiken först men där fanns dom inte.
Så då gick jag in igen på nätet för att beställa de. Helt slut!!!
Määäh. Typiskt.
Nästa gång jag hittar något jag måste ha, ska jag köpa det direkt för jag vet ju annars att jag kommer ångra mig.

/stina




Av stina - 9 oktober 2012 20:29

Idag har vi varit hos lizzan hela dagen och myst.
Hon lagade jätte god mat,potatismos och lax.
Och var barnvakt i en timme när jag åkte ner på stan, trots ösregn.
Och allt hade gått bra med mille.
Det är inte så att jag kan lämna milyan till vem som helst, aldrig.
Men lizzan är inte vem som helst.
Hon är en pärla hon.
Tack för idag snälla söta rara due och tacka din mamma me ,såklart:-)

Ikväll åkte mille i badet så nu ligger vi och myser i soffan.
Älskar min bebis.
Han är så mysig och fin.
Han såg jätte besviken ut när jag lade ner han på soffan men när jag lade mig bredvid han log han stort.
Aaahh:-)
Och nu ligger han och pillar nyper och drar mig i ansiktet.
Myskillen.

/stina

Ovido - Quiz & Flashcards