Alla inlägg den 23 oktober 2012

Av stina - 23 oktober 2012 23:09


.. Och en klick grädde. Smarry.

Jag tyckte att vi kunde palla äpplena men det tyckte inte jimmie.

Han hade gått förbi ett hus där de ställt ut en korg på trottoaren med äpplen och päron i som alla fick ta av. Så vi åkte dit och plockade på oss några äpplen och voila. En äppelpaj.
Hade velat haft valnötter eller mandel på men det fanns inte hemma så det fick bli vitchoklad istället.

/stina

Av stina - 23 oktober 2012 18:52

Idag har vi passat på att vara med milyans faster frida innan vi skjussa henne till flyget.
Vi var på stan men jag mitt dumma fan klädde mig alldeles för lite så jag känner mig inte så jätte pigg nu:-(
Men i alla fall.. Milyan fick en vinteroverall och fin mössa så han slipper frysa:-)
Kul att jag också hann träffa henne innan hon åkte hem.

Nu väntar vi fin besök av lizzan och eriiika :-)
Så jag har precis slängt in en äppelpaj i ugnen. Fint ska fint ha. Eller :-)
Men om den smakar det får vi se :-)

/stina

Av stina - 23 oktober 2012 11:52

Jag kan inte beskriva hur mycket jag älskar de här grabbarna.
De betyder allt för mig.

Se den där lilla apungen/rumpnissen.
Så underbart söt.
Och se den han sitter på.
Så underbart fin.
Mina underbara prinsar.

Idag ska jag gå ut och få frisk luft.
Fast jag känner mig inte helt frisk än och känner mig jävligt ofräsch så måste jag gå ut idag.
Vi måste träffa frida innan hon åker.
Gizmo följde inte med till gotland denna gång. Han fick va hemma hos sin sjuka husse.
Många som är sjuka nu. Hua hua.

Men jag ska inte bli sjuk något mer nu. Jag hatar det.
Från och med idag är det jag som börjar med c-vitaminer.
Jag ska bara komma ihåg att ta dom.
Minnet är inte det bästa :-)

Är lite ledsen över att jag gick och blev sjuk för Ida är i västervik nu och ville så gärna träffa henne men det sket ju sig.
Man kan ju inte rå för att man blir sjuk men det är ju så typiskt :-(

Hoppas ni har hållt/håller er friska.

/stina

Ovido - Quiz & Flashcards