Alla inlägg den 13 oktober 2012

Av stina - 13 oktober 2012 21:55

Idag har vi varit på 3-års kalas hos Elise och Nettan hade gjort en sån fin och god tårta med hallon och chokladbollsfyllning. Mmmmmm. (hann tyvärr inte att ta kort på den )
Hon är för jäkla duktig på att göra i alla fall fina tårtor för jag har inte ätit så många av hennes bakverk så kan ju inte säga nått om smaken.
Men jag har sett kort och jimmie har berättat om allt gott han har fått när han vart där:-)
Hon borde varit med i "hela sverige bakar"

Där har vi en som verkligen KAN baka.
Det finns ju dom som tror sig kan baka men som tyvärr får sina bakverk att smaka riktigt äckligt tyvärr :-)

Annars har vi haft en lugn lördag.
Mina två små grisar ligger och sover här i soffan.
Jag har kletat in ansiktet med en ansiktsmask och sitter och zappar mellan olika kanaler.
Mycket skit på tv:n.

/stina

Av stina - 13 oktober 2012 08:19

Godmorgon.
Vi gick upp för snart 2 timmar sen.
Bebis var väldigt pigg.
När jag bytte blöja och pyjamas på han i sängen så låg han bara och log.
Sådet var dags att stiga upp.
Det känns som att han har vart vaken mycke i natt.
Jag är ju så himla trött om nätterna så har ju ingen koll på tid och så.
Men han har gnällt en hel del.
Han har inte haft feber utan han har nog inte fått tillräckligt med käk för det känns i mina bröst kan jag tala om. Oh my god. Töööm dom !! :-)
Därav pyjamasbytet:-)

/stina

Ovido - Quiz & Flashcards