Alla inlägg den 12 oktober 2012

Av stina - 12 oktober 2012 23:02

Idag fick jag äntligen hem det här fina armbandet till milyan.
Det är en tjej som heter sara som gör de och de är handknutna.
Man kan välja bland flera olika färger på tråden (vaxad lintråd) och om man vill ha svarta eller vita bokstavspärlor.

Visst är det fint?
Jag är super nöjd.
125:- för ett barnarmband och det är ju inte dyrt.
Hon gör armband till vuxna också.

/stina

Av stina - 12 oktober 2012 18:27

Aa ni , den där sprutan var inte alls rolig.
Men nu har han fått den och det känns bra.
De kan ju bli sjuka av sprutan.
Feber och ont i kroppen.
Än så länge har han ingen feber men kanske ont i kroppen för han är väldigt gnällig, fast det kan också bero på att han är väldigt trött.
Aa inte lätt att veta när de inte kan prata.
Men jag har alvedon hemma ifall det skulle behövas.
Älskade liten.

Efter bvc åkte vi hem till elin och alexander.
Åkte ner på stan och gick till parken och lekte lite.
Rida pålle var kul :-)

Nu står potatisgratängen i ugnen och pannacottan i kylen.
Det var jätte längesen vi åt riktigt god mat så ikväll lyxar vi till det med potatisgratäng , fläskfile och grönsparris.
Vitchokladpannacotta med björnbär till efterrätt.

Och om vi orkar så blir det ost och kex till efter efterrätt :-)
hungrig tjej !!!

/stina

Av stina - 12 oktober 2012 09:54

Nu sitter vi här på bvc och väntar på den läskiga sprutan.

Huuu lilla bebis, jag tycker synd om dej men jag vill inte att du ska bli sjuk.


/stina

Ovido - Quiz & Flashcards