Alla inlägg den 25 januari 2013

Av stina - 25 januari 2013 21:01

Idag gjorde jag ett bra köp.
Jag fyndade absolut inte men för en gång skull köpte jag ett par bra skor.
Mamma bidrog med en liten slant så lite billigare vart de.
Nu kan jag gå långt utan att klaga på för platta skor och på att jag får skoskav.

Och de satte så bra på fötterna.

/glad tjej :-)

Av stina - 25 januari 2013 19:41

Idag var vi på en sorlig begravning.
Att se barnen så ledsna gjorde ont.
Tycker så synd om dom:-(
Man ska inte behöva mista sin förälder så tidigt.
Men jag hoppas de håller ihop och stöttar varandra igenom det här.

Under begravningen var milyan med sin mommo på jobbet.
När jag kom och hämtade han såg han på film med de lite större barnen.
Allt hade gått så bra.
Trodde inget annat för han gillar sin mommo väldigt mycket och får han sin sömn så är han en glad unge.
När vi skulle gå ville barnen krama han och säga hej då :-)

/stina

Ovido - Quiz & Flashcards