Alla inlägg den 23 januari 2013

Av stina - 23 januari 2013 22:47

Milyan gör massa olika ljud och låter mer och mer.
Det är faktiskt inte ofta han är tyst.
Idag trodde jag att han hade fått torrhosta.
Men nu ikväll när vi var hos mamma så kom vi på att han bara testar sin röst. Haha. Knäppis unge.

Han har sovit jätte dåligt idag, sammanlagt en timme och det är ovanligt nuförtin för han brukar sova bra på dagarna. Men icke idag.
och när han inte får bra sömn blir han världens suraste och det är rätt påfrestande och speciellt när man har huvudvärk och är as trött.
Men nu sover han och då kan jag också få sova. Lovely.


/stina

Av stina - 23 januari 2013 14:20

Nu jävlar ska naglarna bli starka och börja växa.
Jag har ju alltid varit en sån där nagelbitare.
Jaaa vet. As äckligt och fult.
Men jag har alltid haft sköra naglar vilket gjort att så fort jag låtit de växa så har de gått av.
Jag har haft en nagelolja och den har funkat så länge jag har penslat på det varje dag men har jag glömt en dag delar de sig och går av.
Min vän marie tyckte jag skulle testa det här lacket för hon har fått super fina och starka naglar när hon använt det. Så nu ska jag testa.
Resulat och omdöme kommer så fort jag har fått mirakel naglar ;-)

Jag och mill var med fina erika på stan idag och handlade lite smått och gott. En topp och en kalender till mamman, strumpor och mössa till millen.
vi fikade på fiket. Jag älskar det stället. Det är så mysigt och de har alltid så mycket gott där.
Erika ska ha barn i början av april och hon är så fin med sin bula.
hon känner sig inte så fin och smidig men hon är jätte vacker.
Hon har bara den där bollen på magen, sån badboll som jag hade :-)
åhh längtar tills den som gömmer sig där inne tittar ut. Inte långt kvar.


/stina

Ovido - Quiz & Flashcards