Alla inlägg den 12 januari 2013

Av stina - 12 januari 2013 21:41

Vi har vart och firat min lillebror som har fyllt år.
Han bjöd på en favoriträtt,
mammas vegetariska lasagne och gino med glass.

Mommo hade köpt kläder till mille.
Två t-shirts och två brallor för 103 kr??!!!
50 % på reapriset.
Helt galet billigt ju :-)

Och äntligen hörde vår fina ida av sig ifrån thailand idag.
Jag gick och tänkte på henne och då fick jag ett sms.
De har det super bra. Skönt att höra.
Börjar dock sakna våra samtal, vi pratar i telefon varje dag ibland flera gånger om dan så det känns lite tomt. Och om det känns tomt nu hur ska det då kännas de kommande månaderna??!
Men jag är glad att de är iväg och har lite semester. Det behöver dom.

Nu ska jag dra på en film.
Fick en sticka med bra filmer av robin :-)

/stina



Av stina - 12 januari 2013 11:05

Nu sover båda björkmanarna.
Perfekt för då har jag hunnit diska, plocka i ordning, stryka kläder och gjort scones.
Nu ska jag försöka locka ut jimmie så vi kan äta frukost i hop.
Han är den tröttaste i stan och inte alls någon frukost människa , men man kan ju alltid försöka och han kan väl inte tacka nej till nybakda scones, eller ?
Vi får väl se:-)

/stina

Ovido - Quiz & Flashcards