Alla inlägg den 5 januari 2013

Av stina - 5 januari 2013 20:31

Nu åker julen ut.
Så skönt att få bort det för nu är julen slut, för längesen.

Idag har jag bara plockat i de få julsakerna vi har i en kartong, lagat mat och druckit ett glas vin.
Milyan är piplarsson nummer 1 så jag har faktiskt inte kunnat gjort så mycket mer än det och att ägna min tid åt han.
Så hos oss har det varit en skön och stillsamm dag.
Jag somnade med milyan förut, det behövdes :-)

Igår hälsade vi på kompis damian.
Josefine hade bakat.
Och jag hjälpte henne att göra smörkrämen till de s.k macrones , men den skar sig,
TVÅ gånger !! Vad gick fel?
Fast de blev goda ändå. Citronmaränger med rinnig smörkräm emellan:-)
Vi blev kvar länge.
Kom inte hem förrens efter ett i natta. Så vi hade trevligt :-)

Våra smågrabbar är ju så goa :-)

/stina

Ovido - Quiz & Flashcards