Alla inlägg den 8 januari 2013

Av stina - 8 januari 2013 22:22

När mille väl sover, sover han oftast korta stunder och då vill jag passa på att ha min egentid.
Men ibland hinner man inte med någonting under den egentiden.
Nu vaknade han precis och under den tiden han sov har jag suttit och framkallat kort till hans
"första boken om mig "
50 gratis kort.
Endast portot på 29 spänn.
Billigt jö.

Jag ville hinna med att gå in på alla bloggar jag följer också men nu går det inte.
Herr klåfinger / terror är VAKEN!!!
Jag kan inte sitta vid datorn för då pillar han och ligger jag med telefonen som jag gör just nu försöker han ta min telefon och drar i mina kläder.
Gaaaaahh
Varför ska han jämt terra mig??
Haha.

/stina

Av stina - 8 januari 2013 19:14

Aaa det kan nog vara det godaste jag vet.
Resturang propellen hade kroppkakor på lördagar men har tyvärr stängt igen och jag vet ingen annanstans där man kan köpa förutom i affären då, men de är ju inte goda.
Så då får man göra egna, för andra gången i mitt liv.
Men de blev bra, nästa gång kommer jag ta i mer fyllning.
Men vi hade lite på sidan om så det gjorde inte mig så mycket.
Såsen blev jätte god den med.
En lyckad tisdagsmiddag, kan man ju säga.
Fick ingen bild på när de låg på tallriken för jag var för snabb på att gluffsa i mig allt :-)

/stina

Ovido - Quiz & Flashcards