Alla inlägg den 22 januari 2013

Av stina - 22 januari 2013 23:24

Jag kollade igenom mina bilder på luren och fann de här två söta
grabbarna som växer så det knakar och brakar.
Första bilden är tagen när de är 2-3 månader
Så himla små de var:-)
Åååhh. Måste tiden gå så fort??
Visst jag tycker att det blir allt lättare och roligare MEN jag hinner ju knappt med!!

På söndag blir min lille prins 7 månader. SJU MÅNADER !!! ??? !!!!


/stina

Av stina - 22 januari 2013 15:07

Den här avin dimpte ner i brevinkastet i förmiddags.
Spänd på vad det kan vara;-)
Men jag fyller inte år förens om en vecka så jag får helt enkelt hålla mig.

/stina

Av stina - 22 januari 2013 11:14

Havregrynsgröt är ingen favorit.
Men blandar du i halvmosad banan och frysta hallon blir det riktigt gott.
Jag försöker äta lite nyttigare och lite mer till frukost så jag håller mig mätt lite längre.
Nu är väl inte havregryn så himla nyttigt men nyttigare än en tallrik yoghurt.

Så test detta :-)

/stina

Av stina - 22 januari 2013 10:26

Igår var vi på gofika hemma hos marie. Hon har fyllt år och eftersom jag blandade ihop dagarna då hon hade sitt "kalas" så fick vi gå på ett försenat kalas igår.
Hon hade bakat goda kakor och kladdkaka med grädde. Mumma.

På kvällen kom äntligen mommo och hälsade på.
Hon gillar ju att vara med mille, såklart så jag låter henne alltid fixa med han och igår gjorde de kvällsbestyren ihop.
Sen myste dom och det dröjde inte länge förens han somnade.
Och i natt har han sovit bra.
Det kan jag känna på brösten.
Hårda och så läcker de. Hehe.

Jag såg hypnotisören innan jag somnade. Jag började tjuta :-)
så himla känslig har jag blivit.
Så jag kramade om mille och viska till han att jag aldrig kommer låta någon ta han ifrån mig.

Min lilla älskling.
Det är helt fantastiskt hur man kan älska någon så mycket.

/stina

Ovido - Quiz & Flashcards