Alla inlägg den 29 maj 2012

bm

Av stina - 29 maj 2012 17:02

Idag har jag och magen varit hos bm och gjort de vanliga.
Hjärtat lät bra och han växer som han ska. Jag går upp normalt i vikt. Alla värden ser bra ut.

Hon klämde och tryckte på magen, kände då att han inte har fixerat sig ännu. Men det kommer sa hon.

En del fixerar sig redan i v.34 och andra i v.37 . Inget onormalt att vår inte har gjort det än.
Men en orolig själ som jag är har ju gått och varit orolig över hur han mår där inne.

Han sparkar och rör sig som han brukar göra. Men jag tycker att magen inte växer så mycket.
Så jag har ju varit orolig över vår lille knodd, fast nu vet jag att han mår bra där inne.


Här kommer en gårdagens. magbild Dålig kvalité men det är det jag bjuder på idag   



Nu ska jag göra något som min man kommer älska. Köttfärslimpa.Jag är rätt snäll ibland   

/stina

Ovido - Quiz & Flashcards