Alla inlägg den 20 maj 2012

Av stina - 20 maj 2012 22:45

            

Idag har det ju vart sommarvärme. Så härligt, så jag har legat och flaschat med min kula.
Men nu behöver jag ha en ny bikini, för mina är ALLDELES för små.
Jag köpte en ny för kanske en månad sen, när vi var och badade på Romabadet, men den var ju alldeles för liten. Underdelen är inga problem, utan det är överdelen som jag inte kan ha just nu.
Jag köpte den största storleken ( överdelen ) på H&M men tuttara hoppar ju nästan ut.
Så nu får jag ut och jaga efter en bikini med byglar, för jag tror det är bäst för oss som är lite storbystade   
Jag som alltid har haft små fasta bullar. I miss them.

Jag måste visa det senaste till bebb.
  
Gölligt va? 49+49= 100, och sen 30 procent på det.
Fynd kallar jag det.

Ikväll har vi myst på blåhällar. Så vackert och fridfullt. Det var alldeles vindstilla.
Vi hade med oss körv med brö och choklad.

         


äntligen sommar
/stina

Ovido - Quiz & Flashcards