Alla inlägg den 24 maj 2012

Av stina - 24 maj 2012 20:31

Än så länge har jag inte ett dugg tråkigt på min sem.
Jag har det så bra som man bara kan ha det. Och jag känner mig inte ett dugg rastlös. Jag har att göra. 
Jag umgås med härliga och underbara vänner.

Iförrgår bjöd Natta, Micke och Tjelle på grillat. MUMS.


Den här kalven är hos oss ganska mycket när hans matte jobbar natt.

   

sötnos ju   


Mammas hund Nellie mår fin fint när hon får gå ut och rulla sig i gräset. 
Det är nästan så att jag har lust att lägga mig brevid henne och göra likadant 

    



Idag lunchade jag med finatjejer ( Lizzan och Erika)
  


Vattnet gick. Vad ska jag göra? Skickade vi till Jimmie.
Han tyckte inte att det var lika roligt som vi tyckte.
Hoppas han tar mig på allvar när det väl händer.




Nästa projekt:
måla sovrum.
olja in terrass och utemöbler.



/stina

Ovido - Quiz & Flashcards