Alla inlägg den 18 maj 2012

Av stina - 18 maj 2012 19:00


Idag gick jag min sista dag på fältet för nu har jag SEMESTER i 3 veckor   
Sen efter det så går jag på föräldrarledighet förhoppningsvis i nästan ett år. Så himla skönt.
Nu slipper jag känna mig otymplig med min stora mage och nu slipper jag känna irritation på vissa som bara svider och gnäller.
Jag tror nog att jag lätt kan få det lite småtråkigt och långsamt men jag får nog saker att göra och det viktigaste är att jag får vila upp mig och njuta av att bara vara innan lillen planerar att komma ut.
Att bara få sova ut på mornarna och orka med vissa hemmafix är ju guld.
Det kommer bli så skönt. 

Men lite sorligt känns det  
En del kom fram och kramade om mig och önskade mig lycka till.
En dam gav mig ett presentkort så jag kunde köpa något fint till lillen för. Av chefen fick jag ett gulligt mail.
Jag kommer sakna de, men jag kommer tillbaka och självklart hälsar på.  


om förhoppningsvis 6 veckor är jag och jimmie två stolta föräldrar  
Skrämmande men häftigt.

/stina 


 

Ovido - Quiz & Flashcards