Alla inlägg den 17 maj 2012

Av stina - 17 maj 2012 18:30



Här är badbollen. Haha det ser verkligen ut som att jag har svalt en 

Nu går vi in i v34 och både två mår döfint.

Igår var vi hos BM. Hade en annan BM för vår var på semester.
Men vi gjorde det vanliga. Vägde mamman, mätte bebbo, tog mammans blodtryck och lyssnade på bebbos hjärtljud.
Hon klämde och kände på magen hur han låg där inne. Det har aldrig vår vanliga bm gjort.
Han låg med huvudet neråt ( Ej fixerad ) och rumpan uppåt, som en böjd ostbåge, en väldigt böjd ostbåge
BM sa att jag har brett bäcken, så om jag har tur kommer förlossningen gå fort och lätt till.
Jag kan inte fatta riktigt att jag är gravid och att han ska komma ut sen, den lille skrutten.
Han verkar ju trivas så bra där inne och jag trivs ju så bra med att ha han där inne.
Skaplig chock jag kommer få när det väl är dax för han att komma. Haha.
" Oj ska vi ha barn" Det känns så overkligt men såklart jätte kul 

/stina

 
Ovido - Quiz & Flashcards