Direktlänk till inlägg 28 februari 2012

äntligen

Av stina - 28 februari 2012 09:17


Jag börjar må mycket bättre. vaknade i morse av att jag kunde få in lite luft genom näsan. JAAAA.
Jag har inte ont i munnen, jag har inte ont i huvudet, jag har inte feber. Men jag har ont i kroppen.
Fast det kommer nog gå över. Jag är FRISK och väldigt glad för det.
Och ett till friskhetstecken är att jag kunde dricka kaffe i morse.

Jag var sugen på kaffe, vilket betyder att jag inte är sjuk längre.

I julklapp fick jag denna underbara fina grej av min underbara fina kille.
Den stod inte med på min önskelista men han visste att jag ville ha en sån.
Helt underbar kille jag har då. Gud vad jag älskar han.
Har du börjat dricka sånt här kaffe. RIKTIGT LYX kaffe med hela kaffebönor så vill du inte ha B Kaffe nått mer.
Jag älskar min kaffemaskiiiiin.



Jag måste skryta med en sak.
Idag har jag varit utan nikotin i ÅTTA VECKOR!! Visst är jag grym?
Asså, det är as jobbigt och speciellt när Jimmie röker och jag känner den goa röklukten. JA, jag älskar röklukt.

Jag är lite konstig men jag gillar den lukten, på nått sätt.
Men jag är stark som fan. Jag ska fixa detta.
När vi var på inskrivningen på Mödravården. Så frågade BM mej om jag rökte eller snusade. "Jag snusar" sa jag.
Och jag visste väl om redan innan att det är inge bra för fostret nått utav det.
Men då när vi satte där och när vi äntligen bestämt oss för att behålla vår bebbo, så bestämde jag mej bara för att sluta med snuset. Jag skulle inte skada mitt barn, tänkte jag.
Och nu sitter jag här med abstinens. Men jag ska klara det.


Man fixar allt, bara man har viljan.

/stina

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av stina - 19 maj 2013 20:33

Tänkte byta till mobilblogg. Men jag kommer ha kvar den här bloggen ifall jag ångrar mig :-) http://www.mobilblogg.nu/Stinamilyan. Hoppas ni kommer följa mig där och att ni kommenterar lite bättre ;-) /Stina ...

Av stina - 17 maj 2013 20:23

Vi har käkat första glassen på hamnen med Robin ikväll , passade ju utmärkt i denna hetta!! Sen gick vi till isola Bella och beställde med en pizza som vi precis fått i oss. matkoma !!! Nu är jag ledig både lördag och söndag och vad jag kommer ...

Av stina - 17 maj 2013 11:11

Igår fick jag hålla och mysa med en underbar liten mio. Jag fick tårar i ögonen när han låg i min famn och när jag hör hur jobbigt han har med andningen och hostan. Han är en riktig kämpe den där lille guldklimpen. Jag önskar han blir frisk s...

Av stina - 16 maj 2013 11:39

Nu har jag egentligen tid till att göra vad jag vill men jag väljer att bara slappa, här hemma. Grabbarna är iväg och jag börjar jobba klockan ett. Bläää känner jag för det. Har ingen lust alls till att knega idag. Är aldrig hemma känns det som ...

Av stina - 16 maj 2013 09:28

Jag beställde snygga billiga skal till telefonen som jag fick hem häromdan. Det bruna är en plånbok. Skit snyggt. Men jag beställde fel färg på korset. Skulle ju haft silver så det matchar min telefon men det gör inget. Guld var faktiskt fina...

Ovido - Quiz & Flashcards