Alla inlägg den 11 februari 2012

Av stina - 11 februari 2012 18:02

Och jag lyckades fanimej denna gång. Klapp på axeln stajn.
Jag har säkert fem bloggar men jag minns inte lösenorden 
Men det här lösenordet ska jag bara komma ihåg så ni kan följa mig här.

Ni som känner mig, vet ju att jag har tagit bort min facebook och mina fastlands vänner tycker nog att det är lite jobbigt att inte ha koll på mig, så det är mycke därför jag börjar blogga igen

Och vad har hänt i mitt liv ? MYCKET, under väldigt kort tid.
Kort och gott så blev jag kär, i en kille förra året. En kille som jag träffade för 5-6 år sen och inte riktigt kunnat släppa. Han heter Jimmie.
När jag såg han förra året på dansgolvet så ville jag bara ha han igen och jag fick han  
Bara några månader efter så flyttade jag in hos han. I September ( nån gång ) Blev jag på smällen!!
Och det är jag fortfarande. Vår lilla älsklings Ture ska komma ut den 28 Juni, om det blir så.

Ett sommarbarn, ett kärleksbarn och vår lilla älskling.
Jag mår finfint och älskar att vara gravid. FÖRUTOM ! en hemsk ryggvärk. Hu va jobbigt det är.
Men det får man stå ut med.
Så, där gjorde jag en lång historia kort.

Och nu , måste jag se vad min kille gör.
Ha en mys kväll, för det ska jag ha.


/stina

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards