Alla inlägg den 27 februari 2012

Av stina - 27 februari 2012 12:21


Vila och vatten.

Jag sover MYCKET, jag dricker vatten ( försöker så gott jag kan )
Jag knaprar alvedon, men det blir knappt någon förbättring.
Hon på sjukvårdsrådgivningen sa igår att det kan ta upp till 2 VECKOR innan man blir frisk.
TVÅ VECKOR!! Näähääee, det har jag inte ro till och inte tid me och absolut inte lust me. Jag är uttråkad!!

Jag är trött på det tjocka snoret i näsan och droppet, på febern, på ont i munnen, på huvudvärken, på att jag ser ut som ett spöke och på att jag inte kan göra det jag måste göra.
Det ser fan uthär  hemma. Jag måste städa och jag måste handla hem mat. Jag måste tvätta.
Jag behöver jobba.
Jag har legat pall sen i Lördags och jag är redan trött på det  
Men det kan ni väl förstå. Så hemskt kul är det INTE.


Och roligare blir det inte, när solen skiner och det är riktigt vårväder ute.
Ja ja, jag får bara acceptera att jag är sjuk och att jag måste fortsätta att vila för att bli frisk.
Ni som är friska och allerta. ut med er i det underbara vädret och njut.

KÄKA C-VITAMINER. Det ångra jag att inte jag gjorde.


/stina

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards