Alla inlägg den 17 februari 2012

Av stina - 17 februari 2012 09:12

Eller hur lizette ?Jag har inte riktigt lärt mig de där med att räkna :-) Men idag går jag in i ny vecka och igår var jag i v20+6. Jaja skit vart. Jag vet att jag är gravid och när den lille är beräknad,mer än så behöver man väl inte veta:-) kan jag tycka. Jag vaknade i morse av att bebis sparka som bara den. Jag kunde inte somna om för han höll på och böka där inne,vår bebis. Det är jätte häftigt att känna nånting där inne i magen som rör på sig och ger en sparkar. Nu kan jag vara helt åker på att de innan en liten mini människa i min mage. En liten krabat som kommer ut till sommaren. De är ju helt underbart. Jag är så lycklig och inte bara för att jag är gravid utan för att jag har min fina Jimmie som jag blir kärare i för varje dag som går. Ingen kan göra mig lyckligare än vd han kan. Igår tog jag komandot och "drog" med Jimmie och hans kompis Dennis till Romabadet för att röra lite på oss. Jag kände mig som värsta flodhästen,fast på ett bra sätt:-) orkade väl inte simma lika långt som för några månader sen när jag vägde 9kg mindre. Aa 9 kg har jah gått upp,redan:-)men de är bara å gilla läget och vänta på de kommande plus kilona:-)Have a Lovely Day. /Stina

Av stina - 17 februari 2012 01:01

Dagens bild!En rund och go stajn nuförtin :-)

 
Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards