Alla inlägg den 23 februari 2012

Av stina - 23 februari 2012 22:03

Jimmie gillar INTE att vara med på kort. Och de få kort jag har på han, de tittar han bort på eller så blundar han.
Hoppas de här duger,caroline.
Och lill knodden ture kommer nog bli lik sin pappa Jimmie, tror jag   

 


 

Av stina - 23 februari 2012 20:44

 


 

Åhhh denna klumpeduns hund mötte mig vid dörren idag när jag kom hem från jobbet.
Vilken söthund, en riktig scoobby-doo.
Ibland saknar jag att ha hund. Jag vill inte ha en ny, jag gav ju bort Gizmo av en anledning.
Men jag kan gärna låna och lämna tillbaka. Perfekt :-)



Jag och Jimmie har kollat på vagn idag. En som han känner har en oanvänd vagn. Emmaljunga.

Super fin och precis i min smak.
Nypris över 10 000. Hon ska få sova på saken, sen får vi deala om ett bra pris.
Nu ska det göras affärer:-)



/stina




Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards