Direktlänk till inlägg 6 februari 2013

sömn

Av stina - 6 februari 2013 10:15

I natt har vi sovit BRA och jag känner mig så utvilad.
Vaknade super pigg klockan åtta.
Mille sov men vaknade så fort jag lämnade sängen.
nu badar han med sin pappa.

Idag har vi inga planer.
Känns skönt för jag behöver ordna med massa papper och ringa lite samtal.
Vet ni ?
När jag flyttade ur min förra lägenhet fick jag en anmärkning på besiktningen att det saknas en digitalbox.
Grejen är den att det inte fanns någon digitalbox när jag flyttade in där.
Jag kollade på kanaler genom comhem så jag tänkte inte på det för jag kunde ju se på tv ändå.
Då ringde jag och snackade med besiktningsmannen och han trodde på mig och sa att jag inte skulle behöva ersätta den.
Men nu har jag ändå fått en räkning på 1700 spänn!!!
Jag har försökt få tag i han sen i måndags men lyckas inte så bra.
Han skulle ringa upp mig men han har inte gjort det.
Jag blir galen asså.
Så nu får jag väl gå dit och skälla lite på de för jag vägrar betala!!

Visst kan man bli galen av sånt ?

/stina

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av stina - 19 maj 2013 20:33

Tänkte byta till mobilblogg. Men jag kommer ha kvar den här bloggen ifall jag ångrar mig :-) http://www.mobilblogg.nu/Stinamilyan. Hoppas ni kommer följa mig där och att ni kommenterar lite bättre ;-) /Stina ...

Av stina - 17 maj 2013 20:23

Vi har käkat första glassen på hamnen med Robin ikväll , passade ju utmärkt i denna hetta!! Sen gick vi till isola Bella och beställde med en pizza som vi precis fått i oss. matkoma !!! Nu är jag ledig både lördag och söndag och vad jag kommer ...

Av stina - 17 maj 2013 11:11

Igår fick jag hålla och mysa med en underbar liten mio. Jag fick tårar i ögonen när han låg i min famn och när jag hör hur jobbigt han har med andningen och hostan. Han är en riktig kämpe den där lille guldklimpen. Jag önskar han blir frisk s...

Av stina - 16 maj 2013 11:39

Nu har jag egentligen tid till att göra vad jag vill men jag väljer att bara slappa, här hemma. Grabbarna är iväg och jag börjar jobba klockan ett. Bläää känner jag för det. Har ingen lust alls till att knega idag. Är aldrig hemma känns det som ...

Av stina - 16 maj 2013 09:28

Jag beställde snygga billiga skal till telefonen som jag fick hem häromdan. Det bruna är en plånbok. Skit snyggt. Men jag beställde fel färg på korset. Skulle ju haft silver så det matchar min telefon men det gör inget. Guld var faktiskt fina...

Ovido - Quiz & Flashcards