Alla inlägg den 1 februari 2013

Av stina - 1 februari 2013 18:23

I morse invigde jag mina nya skor.
Jag satt milyan i vagnen och promenerade bort till jobbet och hälsade på mina goa arbetskamrater.
Tog följe med ingela hem.
Och hemma tog jag och jimmie varsin stol och varsin kopp kaffe och satte oss på uteplatsen i solen.
Det har ju vart helt underbart väder idag. Soligt och varmt.
Fick såna vår feelings.

Och såna ha begär hade jag idag också så jag åkte ner själv till stan och handlade lite nytt till mille.
Älskar att handla kläder till han.
Det finns ju så mycket tuffa och snygga kläder.
Hoppas erika får en liten tjej så jag kan få handla tjejkläder.
Såg sååå mycket fint idag.

När jag kom hem från stan satte mina finingar och åt banan.
Mille brydde sig inte ett skit om att jag kom hem.
bananen och pappan var mer intressant.
Skönt att det funkar så bra.


/stina

Av stina - 1 februari 2013 08:57

Gaaaaah !! Jag är helt död.
Nu är det andra natten som mille håller oss vakna.
Han vrider och vänder på sig och gråter.
Men tack och lov har han inte kräkts något mer sen igår vid lunch fast igårkväll hade han en diarré.
Tur att man är van vid bajs :-)

Jag får skylla mig själv lite också som ligger vaken fram till halv två och glor på "vad blir det för mat"
jag får sluta opp !!!
För jag blir helt dödstrött och sugen och hungrig på allt gott som den där per tillagar.
Han har gjort mig beroende !!


/stina

Ovido - Quiz & Flashcards