Direktlänk till inlägg 8 juni 2012

v.37

Av stina - 8 juni 2012 19:42


Igår gick vi in i v 37.
Jag ska egentligen inte klaga på min graviditet för jag ÄLSKAR att vara gravid.
Men nu får det snart vara över.

Jag mår inte dåligt fysiskt, fast jag känner mig som en otymplig svullen michelingubbe som har svårt att göra vissa rörelser.
Men jag mår inte bra psykiskt.
Jag svider, jag gråter , jag är arg , jag är trött, jag har ont, jag är rädd. 
Och det är så varje dag.
Så låt de sista veckorna gå fort så jag får må bra igen.


      
De tre senaste nätterna har jag vaknat runt 01.00-05.00 för att bebbo har tryckt och bökat så jag  har vart tvungen att gå upp.
Sammandragningarna har blivit allt mer intensivare och gör mer ondare. 
Han kanske vill komma ut   Tänk om det vore så väl.


/stina

 
 
Josefine

Josefine

8 juni 2012 20:58

Jag tycker att du är jätte fin och ingen tjock gubbe :)
Och du, du är inte ensam om att må dåligt psykiskt,
det har hänt att jag legat i timmar och gråtit för ingenting.
Men jag tänker bara, snart kommer han och då kommer allt kännas
bättre. Tänk dig när vi sitter i solen med varsin glassdrink på Davids jobb och två
vackra små bebisar. Självklart har vi varsin flaska alkoholfri mjölk till
bebisarna.:) Jag försöker hela tiden bara tänka framåt och inte haka
upp mig på småsaker. Fööör tro mig det gör jag hela tiden, det bara snurrar i knoppen.
Vill du så kan du alltid slå en pling eller skicka ett mess till den andra senila/snurriga gravida. haha. Så kan vi skratta åt våra meningslösa hormonproblem och åt våra otymliga kroppar som bara är i vägen.
Håll ut så hörs vi Stina:)
Kram J


http://www.finest.se/jossne

stina

9 juni 2012 01:33

Tack josefine. Du är också jätte vacker gravid och jag känner mig fin,vissa dagar. Men varför detta jävla hormonhumöret?jag känner inte igen mej själv. Jag vill vara glad och lycklig över att vara gravid och över att snart få föda vår fina son.
Men de blir väl lätt att man deppar ner sig för minsta lilla. Man ska vara glad för de man har och den man är. Lite svårt ibland bara.
Jaaaa va mysigt de ska bli:-)för ut ska vi och småkillarna ska ju såklart hänga me och lära sig hur de går till här i världen. Nu är de inte långt kvar för er. Snart får ni hålla er fina lilla kille. Så härligt och underbart.
Tack för peppet. Jag är inte ensam:-)

Kram kram

 
Emelie

Emelie

11 juni 2012 12:33

Men snart har du din plutt :D
En annan får vänta till slutet av juli ! :D

http://emelieemanuelsson.bloggplatsen.se

stina

11 juni 2012 12:59

jaaa det är nära nu :)
Stackars dej som får vänta så länge, är glad att inte behöva gå hela sommaren:)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av stina - 19 maj 2013 20:33

Tänkte byta till mobilblogg. Men jag kommer ha kvar den här bloggen ifall jag ångrar mig :-) http://www.mobilblogg.nu/Stinamilyan. Hoppas ni kommer följa mig där och att ni kommenterar lite bättre ;-) /Stina ...

Av stina - 17 maj 2013 20:23

Vi har käkat första glassen på hamnen med Robin ikväll , passade ju utmärkt i denna hetta!! Sen gick vi till isola Bella och beställde med en pizza som vi precis fått i oss. matkoma !!! Nu är jag ledig både lördag och söndag och vad jag kommer ...

Av stina - 17 maj 2013 11:11

Igår fick jag hålla och mysa med en underbar liten mio. Jag fick tårar i ögonen när han låg i min famn och när jag hör hur jobbigt han har med andningen och hostan. Han är en riktig kämpe den där lille guldklimpen. Jag önskar han blir frisk s...

Av stina - 16 maj 2013 11:39

Nu har jag egentligen tid till att göra vad jag vill men jag väljer att bara slappa, här hemma. Grabbarna är iväg och jag börjar jobba klockan ett. Bläää känner jag för det. Har ingen lust alls till att knega idag. Är aldrig hemma känns det som ...

Av stina - 16 maj 2013 09:28

Jag beställde snygga billiga skal till telefonen som jag fick hem häromdan. Det bruna är en plånbok. Skit snyggt. Men jag beställde fel färg på korset. Skulle ju haft silver så det matchar min telefon men det gör inget. Guld var faktiskt fina...

Ovido - Quiz & Flashcards