Direktlänk till inlägg 18 april 2013

Medarbetarsamtal / lönesamtal

Av stina - 18 april 2013 22:15

Nu ligger jag äntligen i sängen.
Har jobbat ikväll och innan jobb så hade jag medarbetarsamtal / lönesamtal med chiefen.
Det blev inte så mycket prat om just det vi skulle prata om eftersom jag inte jobbade så mycket förra året.
Men det blir alltid att man börjar snacka om något annat.
Hon tycker i alla fall att jag fortfarande har låg lön så hon ska försöka höja mig lite mer , men jag förstår att det är svårt eftersom hon får en pott som hon ska dela ut till alla sina medarbetare för vad och hur de har presterat förra året.
Förra året var jag en lat och en jävligt trött gravid medarbetare , men nu kommer jag tillbaka med nya krafter.
Fast trots det ska hon inte sänka min lön i alla fall. Puuh :-)


min chef tycker att jag ska plugga till sjuksyrra. Det skulle passa mig tycker hon.
Om jag har funderat på det i flera tusen år och hon säger det nu så är det ju det jag ska göra.
För det finns risk för att jag går och ruttnar på mitt jobb och det vill jag inte.
Men först måste jag plugga in några ämnen , så det blir min nästa grej.
Plugga !!!! Fyyyy , jag som hatart !
Meeeen plugga eller ruttna ??
Plugga såklart :-)


Jag älskar mitt jobb på ett sätt.
De gamla och mina underbara arbetskamrater , men jag behöver verkligen utvecklas.
Jag behöver lite utmaning.
Inte samma gamla rutiner varje dag.
Men fram tills jag börjar sätta mig vid skolbänken så ska jag ju såklart ta hand om mina älskade gamlingar.


/stina



 
 
Ingen bild

Josefine

21 april 2013 09:32

Snygga stina!

Jag tror det kommer gå jätte bra med plugget :)

Kram på dig!

 
Ingen bild

Stina

21 april 2013 11:35

Tack gulliga du.
Ja då det gäller bara att ta tag i det så :-)

Kramar

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av stina - 19 maj 2013 20:33

Tänkte byta till mobilblogg. Men jag kommer ha kvar den här bloggen ifall jag ångrar mig :-) http://www.mobilblogg.nu/Stinamilyan. Hoppas ni kommer följa mig där och att ni kommenterar lite bättre ;-) /Stina ...

Av stina - 17 maj 2013 20:23

Vi har käkat första glassen på hamnen med Robin ikväll , passade ju utmärkt i denna hetta!! Sen gick vi till isola Bella och beställde med en pizza som vi precis fått i oss. matkoma !!! Nu är jag ledig både lördag och söndag och vad jag kommer ...

Av stina - 17 maj 2013 11:11

Igår fick jag hålla och mysa med en underbar liten mio. Jag fick tårar i ögonen när han låg i min famn och när jag hör hur jobbigt han har med andningen och hostan. Han är en riktig kämpe den där lille guldklimpen. Jag önskar han blir frisk s...

Av stina - 16 maj 2013 11:39

Nu har jag egentligen tid till att göra vad jag vill men jag väljer att bara slappa, här hemma. Grabbarna är iväg och jag börjar jobba klockan ett. Bläää känner jag för det. Har ingen lust alls till att knega idag. Är aldrig hemma känns det som ...

Av stina - 16 maj 2013 09:28

Jag beställde snygga billiga skal till telefonen som jag fick hem häromdan. Det bruna är en plånbok. Skit snyggt. Men jag beställde fel färg på korset. Skulle ju haft silver så det matchar min telefon men det gör inget. Guld var faktiskt fina...

Ovido - Quiz & Flashcards